مالی و اداری

مدیریت اداری:

شفاخانه قلب هرات یک سیستم منظم اداری را ایجاد کرده  که شامل برنامه ریزی و سازماندهی منابع انسانی برای دستیابی به اهداف کمی و کیفی می باشد و بخش های ذیل را نیز احتوا می نماید  مدیریت اداری، منابع بشری،لوژستیک وارتباطات.

 شفاخانه قلب هرات در بخش استخدام و آموزش کارمندان اداری وصحی توانسته است با در نظر داشت استانداردهای اداری وصحی نیروی انسانی متخصص و ماهر را تربیت و استخدام نماید و هم چنان آماده خدمت می نماید. شفاخانه قلب هرات باتدویر جلسات صحی واداری تمام موانع و چالش های ایجاد شده را بموقع پیگیری نموده نظریات و شکایات مربوطه مورد بررسی قرارداده ومشکلات مریضان را در اولویت کاری خویش قرار میدهد.

مدیریت مالی:

امور مالی شفاخانه قلب هرات اعم از امور مالی داخلی (درآمدها و مصارف) با طراحی سیستم گزارش دهی منظم که با ثبت سیستماتیک و بایگانی اسناد مالی باعث شفافیت گزارشات می شود، به صورت روزانه در اختیار کارکنان قرار گرفته است. اولویت در کار مالی انجام امور مالی خارج از شفاخانه که شامل روابط مالی با دولت و موسسات خارجی، شرکت های دوائی و شرکت های تجهیزات طبی(داخلی و خارجی) به صورت منظم و دقیق، پاسخگویی به پرداخت ها در ازای دریافت اجناس و خدمات بر اساس استانداردها و معیارهای قانون مربوط که سطح رضایت اجتماعی شفاخانه قلب هرات را با استاندارد کمی و کیفی بالا در سطح ولایتی ،حوزه وی و کشوری تعیین می کند. علاوه بر این، شفاخانه قلب هرات همواره با تمامی مریضان در کاهش هزینه و خدمات صحی همکاری داشته و رضایت مریضان سرلوحه کار رهبری و تیم تخصصی و خدماتی شفاخانه قلب هرات می باشد.

پذیـرش 

 پذیرش اولین قدم برای ورود بیماران به شفاخانه است، به طور خلاصه پذیرش به عنوان یک سیستم پیام رسانی بخش درمانی وظیفه خود را انجام می دهد. پذیرش موظف است اطلاعات واضح و قابل فهمی را برای مریضان ارائه نماید و این امر باید با رعایت حقوق مریضان و برقراری ارتباط خوب بین شفاخانه و مراجعین صورت گیرد.

این بخش مفتخر است به صورت 24 ساعته در خدمت مریضان باشد. کارکنان این بخش دو نفر در شیفت روزانه و یک نفر در شیفت شب می باشند.